SISTERS

Konu düğün / davet olunca karşısına sürekli balık modeli ya da allı pullu elbiseler çıkması kimleri usandırdı? Ben bu elbiselerin artık üretilmemesi için kampanya başlatacak durumdayım. Bildiğiniz üzere yaz mevsimi, düğün sezonu; düğün sezonu da abiye elbise arama telaşı demektir. "Abiye" ismi bile beni şöyle bir titretmeye yetiyor. Elbise alışverişine çıktığımda tam bir elbiseyi beğendim diyorum, sonra ne amaçla oraya konduğunu bilemediğim taşlar ya da pullar gözüme çarpıyor. Basit ama şık, gereksiz süsten püsten uzak elbiseler üreten bir marka neden yok ki Türkiye'de derken Sisters markası ile karşılaştım Instagram'da. Kruvaze, vintage görünümlü, maksi "Roses & Poses" isimli elbisesiyle tam bir ay önce gönlümü fethetti. O zaman henüz satışları başlamamıştı. Bir hafta önce ise artık wearsisters.com, lidyana.com üzerinden ve Ebon'dan satın alınabileceğinin duyurusu geldi.


Senem Mursaloğlu tarafından kurulan Sisters, ilhamını "özgür ruhlu kadınlar ve en az kızkardeşlik kadar yakın arkadaşlıkların güçlü bağlarından" aldığını söylüyor. İlk bakışta gözünüze çarpan çiçek desenleri, saten ve uçuş uçuş kumaşın yarattığı romantik görünüm, derin göğüs / sırt dekoltesi ve yırtmaç detayı ile beraber cesur bir kadın imajına dönüşüyor.


Bu elbiseleri üzerinize giyerken binbir şekle girmenize ya da birilerinden yardım almanıza da gerek yok üstelik. Kollarınızı geçirip belindeki biyeyi bağlamanızla işlem tamamlanmış oluyor. Özellikle, sıcak havalarda o kalıp gibi elbiseleri daha giymeden görmek bile sizi yoruyorsa ve tek tip elbiseler giymekten sıkılıp, katılacağınız düğün, kokteyl ve diğer özel günler için alternatif elbiseler arayışındaysanız Sisters'a mutlaka göz atın.


Daha fazlası için;

No comments

Back to Top