Ağustos '16 Favorileri

Ağustos ayı sonunda bitti! Kına geceleri, düğünler derken ben de bittim. Eylül'ün gelmesiyle üzerimden büyük bir yük kalkmış gibi hissediyorum. Uzun bir süre altın piyasasını takip etmeyecek olmanın ve telaşsız geçeceğini öngördüğüm günlerin mutluluğu ile giriyorum Eylül ayına.
Geçtiğimiz ay severek kullandığım ürünlere gelecek olursak;
1. Nyx Soft Matte Lip Cream - Stockholm Bu ruju ilk eski Youtube kanal adı ViviannaDoesMakeup olan Anna'nın videolarından birinde görmüştüm. O zamanlar Nyx'in henüz bir mağazası yoktu ve internette de bulamamıştım bu ürünü. Bağdat Caddesi'ndeki Nyx mağazasının açılmasıyla gidip aldığım ilk ürün bu mat ruj oldu. Çok ruj süren birisi değilim. Süreceksem de hep ten rengi tonlarında oluyor seçimlerim. Stockholm hem ten rengine yakın hem de içinde hafif bir turunculuk olan tatlı bir renk. Dudağınıza sürdüğünüzde çok doğal bir görüntü bırakıyor. Diğer mat rujlar gibi kurutma da yapmıyor üstelik. Vanilyamsı güzel kokusu da cabası. Kalıcılığı ise orta seviyede.
2. Loreal Color Riche Matte - Erotique Her ne kadar kırmızı rujları çok sevsem de hadi bir çılgınlık yapıp koyu renk bir ruj süreyim dediğimde gidebildiğim son nokta içinde hafif kırmızılık ya da pembelik olan dudak rengime yakın rujlar oluyor. Erotique de işte öyle bir renge sahip. Hem gündüz, hem gece rahatça kullanılabilir. Mat olmasına rağmen dudağı nemlendiren bir yapısı var.


3. Nyx Dewy Finish Makeup Setting Spray Özel bir gün olmadığı sürece makyaj sabitleyici spreyler kullanmam. Bu spreyi de geçtiğimiz ayki düğünlerde deneme fırsatım oldu ve sonuçtan çok memnun kaldım. Yüzünüzde parlama sorunu yaşıyorsanız "Dewy" dediğine bakıp korkmayın. Ben de t bölgemde makyajımı yaptıktan bir iki saat sonra parlama sorunu yaşayanlardanım ve bu sprey ile hiçbir parlama oluşmadı yüzümde. Cildinize ışıltı vererek, aydınlık görünmesini sağlıyor. Bittikçe alacağım ürünlerden biri oldu.
4. Driclor Anti Perspirant Roll-On Bu biraz garip bir favori ürünü oldu ama gerçekten işe yaradığı için paylaşmak istedim. Driclor, ter önleyici bir roll-on. Ben her gün kullanılmasını önermem, sonuçta terlemeye ihtiyacımız var. Ancak, aşırı bir terleme sorununuz varsa ve botoks yaptırmak istemiyorsanız doktorunuza danışarak kullanmanızda fayda olabilir. Geçtiğimiz ayki düğünlerden birinde saten bir kıyafet giyeceğim için böyle bir roll-on arayışına girmiştim. Saten bir kıyafette maalesef ıslaklık anında lekeye dönüşüyor ve çıkmıyor. 
Gece yatmadan önce bu ürünü uyguluyorsunuz ve sabah kalktığınızda o bölgeyi yıkıyorsunuz. Etkisini görmeniz için 1-2 haftalık br süre biçiliyor, fakat ilk uygulamamın ertesi günü koltuk altlarım kupkuruydu. Düğün günü çok sıcak olmasına rağmen, hiçbir şekilde terlemedim ve geceyi sorunsuz atlattım. Bu arada bir kere uygulasanız bile etkisi 3-4 gün sürüyor. Mucize gibi bir şey :)
5. Rival De Loop Hydro Göz Çevresi Kremi Rossman sayesinde tanıştığımız güzel markalardan biri Rival De Loop. Biz göz kremine göre komik bir fiyata sahip olmasına rağmen, etkisi muhteşem. Kırışıklık gibi sorunlara çare değil de sadece göz çevremi güzelce nemlendirsin diyorsanız bu ürünü mutlaka deneyin derim.
6. Palmolive Aroma Sensation Feel Good Duş Jeli Bu kadar mı güzel kokar bir duş jeli! Kokusunu Body Shop'ın Polynesian Island Tiaré serisine benzettim. Kadınsı, çok hoş bir koku. Üstelik duştan çıktıktan sonra da vücudunuz uzun bir süre aynı şekilde kokmaya devam ediyor. Mutlaka deneyin.
7. Body Shop Wild Argan Oil Body Butter Bu zamana kadar kullandığım en iyi body butter. Kokusu muhteşem. Cildinizi uzun süre nemlendiriyor. Özellikle, sürdükten sonra parlaklık bıraktığı için bacaklar için ideal.
8. Aldo Cardross Geçtiğimiz ay çok yakın bir arkadaşımın düğününde nedimeydim. Dolayısıyla bütün gün gelinin yanında olma görevi ile kutsanmıştım :) Elbisemin altına ten rengi, sade ama şık bir ayakkabı almak istiyordum. Aldo'nun Cardross modeli bu ayakkabılarını rahatlık konusunda çok emin olmamakla beraber beğenip aldım. Düğün günü yaklaşık dokuz saat bu ayakkabıların üzerindeydim ve anca gecenin sonlarına doğru ayağım acımaya başlamıştı. Stiletto olmasına rağmen bence harika bir performans sergiledi bu ayakkabılar. Renk ve model olarak da çok uyumlu olduğu için her kadının sahip olması gereken topuklu ayakkabılardan biri diyebilirim kesinlikle. 
---
Bu ay severek izlediğim iki dizi oldu. İlki olay yaratan ve herkesin bayılarak izlediği Stranger Things. 80'lerde bir çocuğun kaybolmasının ardından annesinin, polisin ve arkadaşlarının onu bulmaya çalışırken yaşadığı ilginç olayları konu alan sci-fi türünde bir dizi. Bir gece başlayıp ertesi sabah bitirdim. Dizinin soundtrack'i de o kadar tadından yenmez. İzlemediyseniz mutlaka göz atın.
İkinci dizi Broad City. Ne zamandır ismini duyup bir türlü başlayamadıklarımdan. New York'ta fütursuzca yaşayan 20'lerindeki iki genç kadının başına gelen komik olayları konu alıyor. Bölümler kısa kısa ve son derece eğlenceli. Gülmek ve kafa dağıtmak istiyorsanız bir bakın derim. 


Ağustos ayında en çok sevdiğim şarkılar için bu listeye göz atabilirsiniz. Eylül ve Ekim ayları için de listemi oluşturmaya başladım bile. Onu da buradan takip edebilirsiniz.

No comments

Back to Top